Samenwerken?

M

Binnenkort een Impera professional bij jou op de werkvloer?

Vul het formulier in en wij nemen binnen een werkdag contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.

    FAQ’s

    De meest gestelde vragen over Impera Consultants

    Hoe verloopt het proces van een Payroll of HR Consultant inhuren?

    6
    7

    Dit proces begint door het invullen van het contactformulier op onze website, of door direct contact met ons op te nemen via telefoon of e-mail. Laat ons weten waar je naar op zoek bent, en wij zullen kijken of we een consultant beschikbaar hebben die perfect aansluit bij jouw behoeften op het gebied van kennis en ervaring, evenals qua locatie en tarief.

    Wat kost een Payroll of HR Consultant inhuren via Impera?

    6
    7

    Dit is afhankelijk van de expertise en ervaring van de consultant en de specifieke vereisten van de opdracht.

    Kan ik ook voor kortere tijd een Payroll of HR Consultant inhuren?

    6
    7

    Ja dit is mogelijk.

    Wat als een consultant niet in het team past?

    6
    7

    Laten we dan eerst het gesprek met elkaar aangaan. Een mogelijkheid is dan om te kijken of er een andere consultant geplaatst kan worden.

    Met welke softwarepakketten werken Impera Payroll en HR Consultants?

    6
    7

    Met name gericht op AFAS, maar we werken ook met ADP of NMBRS. Bovendien zijn onze consultants altijd bereid om nieuwe systemen te leren.

    In welke regio's in Nederland plaatsen jullie Consultants?

    6
    7

    Onze consultants werken door heel Nederland.